Nieuwe mogelijkheden met IPBM versie 5.0
We hebben de laatste paar maanden hard gewerkt aan onze IPBM-telefooncentrale en een compleet nieuwe versie gebouwd, die volledig bij de tijd is. Dit is met name belangrijk vanuit het oogpunt van security. Wellicht zal je zeggen, dat is mooi,
Cloud Contact levert Novick!
Cloud Contact levert de Novick, een inventieve oplossing om de 1,5m afstand tussen mensen te waarborgen. De 1,5 meter samenleving vraagt om nieuwe maatregelen voor op kantoor, op de werkplek, maar ook in andere gelegenheden. Novick is een wearable die je helpt
ICI Paris XL implementeert chat
In verband met de verplichte sluiting als gevolg van het coronavirus en vervolgens een toename van het aantal bezoekers op de website, heeft ICI Paris XL België ons benaderd met de vraag hoe snel we live chat konden implementeren op
Thuiswerken snel geïmplementeerd
Door de ontstane situatie met het Corona virus heeft een klant uit het zuiden van het land ons benaderd of we snel een oplossing konden bieden om de medewerkers van hun klant contact center thuis te laten werken. Met de IPCM
Telefonische bereikbaarheid automatisch aangepast
Binnenkort staan er weer een aantal feestdagen voor de deur. Wellicht een uitdaging om steeds de openings- en sluitingstijden aan te passen in de telefooncentrale. Zou het niet fijn zijn als dit laatste voortaan automatisch gebeurt? Wij hebben daarvoor het
Adatum wordt Cloud Contact
Sinds april 2019 hebben Adatum ICT & Telecom en Cloud Contact hun krachten gebundeld. Dagelijks helpen we klanten hun communicatiekanalen op een intelligente en eenvoudige manier in te richten en op elkaar af te stemmen. Onze dienstverlening zit al op één
IP Businessmanager® nu ook geschikt voor H323 toestellen
Werk jij nu met de IP Businessmanager®? Of heb je nog een traditionele telefooncentrale en overweeg je de overstap naar VoiP-telefonie? Dan hebben we goed nieuws: de IP Businessmanager verschijnt half januari 2020 in een volledig nieuwe versie. De afgelopen
WhatsApp business API per december alleen nog maar toegankelijk via de officiële kanalen.
LET OP! Vanaf december start WhatsApp een streng onderzoek naar alle bedrijven die WhatsApp inzetten als communicatiekanaal, zonder officiële WhatsApp Business API. Blacklist Dit kan tot grote problemen leiden voor bedrijven die WhatsApp gebruiken als kanaal met hun klanten. Allereerst kan het
MRDH kiest voor telefonie van Cloud Contact
1 april 2019 – Steeds meer bedrijven maken de overstap van traditionele telefonie naar een cloud oplossing. Ook Metropoolregio Rotterdam-Den Haag (MRDH) heeft die stap nu gezet en gekozen voor telefonie van Cloud Contact. Daarmee komt een eind aan
Cloud Contact neemt Adatum ICT & Telecom uit Zutphen over
“Door deze overname is Cloud Contact in staat om in één keer een grotere en bredere markt te gaan bedienen. We willen graag uitbreiden naar Duitsland en andere landen. Dat wordt nu makkelijker. Ook hoeft er niet langer werk te